fbpx

העלאת ערך הבית על ידי שיפוץ

העלאת ערך הבית על ידי שיפוץ
0524866691
שתפו עם חברים
מלאו כאן פרטים
ונחזור אליכם בהקדם!

שיפוץ הבית

אנשים רבים התחילו להפנים את המשמעות של העלאת ערך הבית על ידי שיפוץ דירות נבון ומשתלם. לפעמים מספיק רק לצבוע את קירות הבית, וכבר כל הדירה מקבלת אווירה חדשה ורעננה מתמיד. חשוב אחת לכמה שנים לבצע שיפוץ בדירה, לתקן ליקויים שונים במערכת החשמל או במערכת האינסטלציה, ובכך להקל על חיי היום – יום בשנים הקרובות. אם מדובר על מערכות ישנות ורעועות, כנראה שאחת לכמה שבועות תסבלו מתקלות ובעיות לא נעימות במיוחד. לכן כדאי פעם אחת ולתמיד להחליף את מערכת האינסטלציה או לתקן את מערכת החשמל, ובכך להעלות בצורה משמעותית את ערך הדירה. הדבר נכון במיוחד אם מדובר על דירה להשקעה, היות והדיירים יבקשו כל פעם לתקן את הליקויים השונים, דבר שיעלה לא מעט כסף והתעסקות לבעל הבית.

כל היתרונות של העלאת ערך הבית על ידי שיפוץ

כאמור, היתרון הראשון והמשמעותי ביותר של שיפוץ הדירה הוא החיסכון בהוצאות מיותרות לטווח הארוך. מעבר לכך, דירה משופצת היא ללא ספק דירה בעלת ערך גבוה יותר ועל כן גם ביקוש גבוה יותר. כתוצאה מכך, ניתן לדרוש על דירה משופצת דמי שכירות גבוהים יותר ואף להיות בררנים יותר בבחירת הדייר המועדף. כאשר מדובר על דירה שמיועדת למכירה, מומלץ לשפץ אותה לפני כן היות ובצורה כזו הערך שלה בשוק ובעייני הקונים הפוטנציאלים יעלה בצורה משמעותית. דירה מוזנחת תימכר במחיר הרבה יותר נמוך, היות והקונים יראו לנגד עיניהם את עלויות השיפוץ. אך למעשה, השיפוץ יעלה לכם פחות כסף, מאשר ההפרש במחיר הדירה בעת המכירה.

אלו פעולות כדאי לבצע בזמן שיפוץ הדירה במטרה להעלות את הערך שלה?

קודם כל, חשוב להבין כי כל שיפוץ יעלה את ערך הדירה, גם אם מדובר על שיפוץ קוסמטי בלבד. מספיק לתקן את הסדקים בקיר, לטפל בנזילות ולצבוע מחדש את הקירות, על מנת להעניק לבית מראה נקי ואסתטי יותר. כמובן שהדבר לא יעבוד, אם הדירה הייתה במצב מוזנח במשך שנים והיא סובלת מבעיות רבות במערכת החשמל או האינסטלציה. במקרים כאלו אין ברירה אלא להזמין אנשי מקצוע מנוסים ולטפל בכל הליקויים אחת ולתמיד. דירה עם מערכת חשמל חדישה או מערכת אינסטלציה מוחלפת, היא דירה הרבה יותר מבוקשת ויקרה בשוק הדירות למכירה. מעבר לכך, חשוב שהמטבח יהיה במצב תקין וחדר השירותים והאמבטיה יהיו מצב סביר. לפעמים כדאי להשקיע ולהחליף את המטבח או את הכלים הסניטרים, ובכך להעניק לדירה נופך שונה לחלוטין.

מחפשים נדלן בכרכור וסביבתה ? צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם !

דילוג לתוכן