fbpx

טיפים חשובים למכירת נדל”ן במהירות ובמחיר טוב

טיפים חשובים למכירת נדל”ן במהירות ובמחיר טוב
0524866691
שתפו עם חברים
מלאו כאן פרטים
ונחזור אליכם בהקדם!

טיפים חשובים למכירת נדל”ן במהירות ובמחיר טוב

מכירת נדל”ן היא משימה לא פשוטה החשובה לעתיד הכלכלי שלנו. הרבה מוכרים מבצעים טעויות רבות במכירת נכס שעולות להם בהרבה כסף ועוגמת נפש.

ריכזנו  6 טיפים חשובים למכירת נדל”ן במהירות ובמחיר טוב:

  1. השקעה בפרסום ושיווק – חשוב להשקיע בפרסום הדירה במקומות הנכונים לכך. כך לדוגמא רצוי לפרסם באתרי נדלן, כגון: יד שניה או מדלן שיש שם קהל פוטנציאלי רב שמחפש או קונה דירות. כמו כן מומלץ לפרסם ברשתות החברתיות, כגון: בפייסבוק בקבוצות גדולות, כמו: דירות מפה לאוזן וגם שם תוכלו להיחשף לקהל רב וכך למכור את הדירה במהירות.
  1. זמינות גבוהה – כאשר אתם מוכרים דירה חשוב להיות זמינים ללקוחות ולתת להם מענה מידי עבור כל שאלה. חשוב שתענו תשובות ענייניות ומגובות בעובדות. במידה ואין לכם זמן לענות לכל השיחות חשוב שתבקשו ממישהו או תפנו לאיש מקצוע שיעשה עבורכם את העבודה.
  1. השבחת נכס דירה – לעיתים מומלץ לעשות שיפוץ בנכס הדירה, כגון: לשבור קירה שמפריד בין קיר מטבח לסלון ובכך להגדיל את שטח הדירה ומחיר הנכס. כמו כן אתם יכולים לעשות שיפוצים קטנים, כגון: צביעת קירות. שינויים אלה יכולים לעלות את הדירה בעשרות אחוזים.
  2. התייעצות עם מודד מקצועי – אם כבר מחליטים על סעיף 3 של השבחת הנכס או אפילו אם אתם מבצעים שיפוץ ומעוניינים לגור אחר כך בדירה ורק להגדיל את גודל החדרים או להוסיף חדרים, כדאי להתייעץ עם חברת מיפוי והנדסה כמו סישר, כדי לדעת מה אפשר ואי אפשר לעשות בדירה ואיך ניתן לחלק את החדרים בצורה הטובה ביותר.
  1. סדר וניקיון – לעיתים קרובות הרושם הראשוני הוא זה שקובע את תהליך המכירה. רצוי לסדר את כל החדרים בבית עד לפרטים הקטנים, כגון : חדרי כביסה ושירותים ולעשות זאת לפני ההגעה של הלקוחות על מנת שיראו בית נקי ומסודר. אם יש לכם גינה או שביל לבית רצוי לסדר גם אותו לפני ההגעה של הלקוחות.
  2. ניהול משא ומתן נכון – אחד הדברים החשובים ביותר בשביל למכור דירה הוא לדעת לנהל משא ומתן מוצלח. חשוב לגרום לכך שהרבה לקוחות יגיעו לראות את הנכס ולדעת לתמחר את המחיר הנכון עבור הנכס שלכם. לשם כך אתם יכולים להיעזר במתווך מקצועי שיוכל לעשות עבורכם את העבודה ולמכור את הנכס במהירות.
  3. פנייה לאיש מקצוע ברכישת דירה – מומלץ לפנות למתווך מקצועי שיש לו את הידע והניסיון ברכישת דירות. איש מקצוע יוכל להגיד לכם את המחירים של האזור וגם להציע לכם את המחיר הטוב ביותר עבור הנכס שלכם. במידה ואתם מחליטים ללכת על מתווך מומלץ לקרוא ביקורות וחוות דעת באינטרנט.

לסיכום: מכירת נכס היא תהליך ארוך ולא פשוט, על כן חשוב להצטייד בהרבה סבלנות לחקור את השוק היטב ולקבוע מטרות ראליות. כמו כן במידה ואתם מחליטים לעבוד עם מתווך נדל”ן חשוב לבחור במתווך שיש לו ניסיון רב, אבל גם שם דגש על הצד האישי, כי תצטרכו לעבוד אתו בצמוד לאורך זמן.

Skip to content